کد خبر: ۲۵۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 23 June 2016


لیگ فوتسال باشگاهی کشور در حالی از مردادماه امسال آغاز می شود که البرز شاهد حضور ۷ نماینده خود در این رقابت ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر دراین مسابقات و در لیگ برتر بزرگسالان تیم مقاومت البرز به میدان خواهد رفت و در لیگ دسته اول کشور نیز مبل کریمی نماینده این استان خواهد بود.

در رده سنی امید، جوانان و نوجوانان نیز تیم های باشگاه مقاومت نماینده البرز در لیگ دسته برتر و اول خواهند بود و در لیگ منطقه ای نیز البرز ۲ تیم خود را در این مسابقات شرکت خواهد داد.

این تعداد سهمیه البرز در لیگ های کشوری می توانست به عدد ۹ برسد اما ۲ تیم آرش نظرآباد و سامان فردیس با ناکامی در دور مقدماتی زیرگروه کشور در ابتدای سال جاری از دور رقابت ها کنار رفتند.

در عرصه استانی نیز رقابت های لیگ فوتسال دسته برتر و یک استان پس از پایان مبارک رمضان برگزار خواهد شد و تیم های حاضر در این مسابقات به شکل متمرکز در سالن انقلاب اسلامی کرج رقابت خواهند کرد.

مسئول دپارتمان فوتسال هیئت فوتبال استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: سال ۹۵ نیز به مانند سال گذشته روزهای پرحجم و شلوغی برای فوتسال البرز خواهد بود.

رضا ترابی افزود: حضور ۷ تیم در لیگ های کشور و در رده های سنی مختلف زمینه حضور بسیاری از بازیکنان مستعد البرزی را در رقابت های کشوری مهیا می کند و ما آن را به فال نیک می گیریم.

وی با تاکید براینکه میزبانی بازی های خانگی این تیم ها موضوع مهمی است گفت: خوشبختانه در سال گذشته این میزبانی به شکل مناسبی محقق شد و در تلاشیم در فصل جدید نیز پذیرایی بهتری از مهمانان خود داشته باشیم.

وی در پایان گفت: روند حضور تیم های باشگاهی البرز در لیگ های کشوری در سال های اخیر سیر صعودی داشته است و این موضوع فوتسال را در جمع رشته های موفق البرز قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار