کد خبر: ۲۵۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 25 June 2016


نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی پس از تشکیل کمیسیون های تخصصی خانه ملت، 2 جایگاه مهم را به خود اختصاص دادند.

در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی محمد جواد کولیوند و عزیز اکبریان بار دیگر به عنوان نمایندگان مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا به خانه ملت راه یافتند.

پس از آنکه مجلس شورای اسلامی رئیسان شعب 15گانه در نهایت ترکیب کمیسیون های تخصصی دهمین دوره خود را تعیین تکلیف کرد، 2 نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا به عنوان رئیس کمیسیون های امور داخلی کشور و شوراها و صنایع، معادن خانه ملت در این دوره انتخاب شدند.

محمد جواد کولیوند که در دوره نهم نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بود، در دوره دهم با 12 رای به عنوان رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تعیین شد.

عزیز اکبریان نیز که در دوره نهم نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی درکمیسیون صنایع و معادن نائب رئیس بود، اکنون با 13 رای به عنوان رئیس این کمیسیون تعیین شد که امید آن می رود حضور این دو نماینده کرج در دو کمیسیون تخصصی این دوره مجلس شورای اسلامی رهگشای بسیاری از مشکلات مرکز استان البرز نیز باشد.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای اسلامی دارای 19 عضو، کمیسیون صنایع و معادن نیز دارای 23 عضو است.

محمود بهمنی نماینده مردم شهرستان های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سابقه کاری خود ریاست بانک مرکزی را ثبت کرده در ترکیب کمیسیون های تخصصی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون اقتصادی درآمده که 22 عضو دارد.

محمد جواد کولیوند در زمینه نیازهای استان البرز گفت: این استان از نظر بهره‌مندی از پروژه‌های بزرگ و ملی، نواقص و کاستی‌های بسیاری دارد و باید نگاه ویژه‌ای در لایحه بودجه داشته باشیم.

این نماینده مردم کرج، اشتهارد فردیس و آسارا افزود: بنابراین نیاز است که اعضای مجمع نمایندگان استان البرز برای جذب اعتبارات ملی برای استان البرز تلاش مضاعفی داشته باشند که دراین زمینه تلاش های خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بیکاری بسیاری از نیروی کار تحصیلکرده در جامعه، از مهمترین دغدغه های دولت است که پرداختن بیشتر به تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان یکی از راه های ایجاد اشتغال است.

کولیوند گفت: البرز نیز ظرفیت های خوبی تولیدی و صنعتی دارد که درصورت توجه بیشتر به این بخش مهم اقتصادی دراین استان می توان معضل کشوری بیکاری را در آن تاحد قابل توجهی کاهش داد .

این نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی همچنین از راه اندازی خانه ملت در این کلانشهر خبرداد که درآن دو نماینده مردم در مجلس مستقر می شوند .

کولیوند گفت: استقرار دو نماینده دراین مکان علاوه بر دسترسی بهتر مردم در کاهش هزینه ها نیز موثر است.

عزیز اکبریان نماینده دیگر مردم کرج ،اشتهارد فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:‌ مجلس اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و صنعت و کشاورزی و گردشگری و خدمات و توجه به صادرات را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به این امور می توان گام های موثری را در رفع مشکلات بیکاری برداشت و دغدغه اصلی بیکاری جوانان تحصیل کرده است که چاره ای اساسی باید برای آن اندیشید .

اکبریان ،حل مشکل معلمان، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ازدیگر موضوعات قابل توجه دانست که بی توجهی به آنها برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار