کد خبر: ۲۵۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 25 June 2016


معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: در بحث جوانان در چارچوب قوانین مسئولیت های بزرگی به وزارت ورزش و جوانان داده شده ولی در این زمینه تنها 7 میلیارد تومان اعتبار برای کل کشور پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر رضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز که ظهر شنبه در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در ورزش، افزود: ظرفیت های بسیار بزرگی در این بخش نهفته است که از مدیران استانی برای بهره برداری بیشتر در این امر انتظار ویژهای وجود دارد.

خادم عنوان کرد: ورزش بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال جامعه در کشور مغفول مانده است و با وجود اینکه میزان هزینه صورت گرفته در حوزه ورزش بانوان کمتر از آقایان بود، اما بسیار موفق در این بخش عمل شده است.

این مسئول اضافه کرد: طبق اصول اولیه، کار وزارت ورزش و جوانان تعاملی است که انتظار می رود مدیریت ورزش و جوانان استان با تمامی دستگاه ها و نمایندگان داشته باشد چراکه ورزش و جوانان یک موضوع فرابخشی است و محدود به دستگاه خاصی نمی شود.

وی گفت: بیشترین امتیاز برای مدیران استانی در جذب بخش خصوصی در نظر گرفته می شود که این قابلیت در البرز یک از بنیادی ترین امور بوده و انتظار می رود مدیر کل جدید در این بخش با قدرت عمل کند.

خادم با اشاره به اینکه قبول مسئولیت در حوزه های مختلف استان البرز در جایگاه و ارزش ویژه ای قرار دارد افزود: این استان از پتانسیل های بالایی در عرصه ورزش و جوانان برخوردار است.

وی ادامه داد: در اکثر زمینه ها استان تهران در زیر پوشش وزارت خانه ها و مدیریت های کلان کشوری قرار می گیرد و حرکت و پیشرفت متاثر از سیاست های کلی کشور است.

خادم گفت: تهران در حوزه ورزش و جوانان در دوره ای مشکلات جدی داشت چراکه زیر ساخت ها و فضای ناسالمی ایجاد شده بود ولی اکنون وضعیت به مراتب بهتر است.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته البرز بسیار قوی تر و توانمند تر از تمامی استان های کشور برغم ضعف و محدودیت در زیر ساخت ها عمل کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار