کد خبر: ۲۵۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 25 June 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت که ورزش و جوانان استان البرز رتبه ممتازتری نسبت به سایر استان ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیربد معصومی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز که ظهر شنبه در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد با اشاره به بی ثباتی و تعدد در مدیریت بخش های مختلف البرز افزود: این امر در استان منجر به تعویق در توسعه البرز شده که از وزارت ورزش و جوانان انتظار توجه بیشتری در این بخش وجود دارد.

وی ادامه داد: البرز نسبت به سایر استان ها رتبه ممتازی در حوزه ورزش و جوانان دارد چراکه مهاجر پذیری موجب رشد جمعیت جوان استان شده است از این رو نیاز به نگاه ویژه مسئولان کشوری به این بخش محسوس است.

معصومی با اشاره به کسب 6 سهمیه المپیک ریو از البرز گفت: ورزشکارن خوبی در تمامی رشته ها داشتیم از این رو انتظار توجه ویژه به این استان درخواست خارج از عرفی نیست.

وی افزود: با توجه به نیاز استان از محل اعتبارت استانی یک میلیارد تومان به بودجه راه اندازی ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب اضافه شد.

رضا گل محمدی مدیرکل سابق ورزش و جوانان البرز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در مدت 28 ماه قبول مسئولیت در این حوزه سایر مسئولان استان نیز تعامل سازنده ای داشتند افزود: ورزش استان البرز از نبود یک ساختار منسجم استانی رنج می برد.

وی ادامه داد: مدیریت در حوزه ورزش مانند دو امدادی است و هر فردی در زمان مسئولیت باید به خوبی عمل کند تا تیم دچار عقب ماندگی نشود.

گل محمدی با اشاره به اینکه جایگاه ورزش البرز در کشور ارتقا پیدا کرده است گفت: امروز ورزش در این استان یک مقوله دست چندم نیست چراکه در تمامی سطوح تلاش شده که البرز به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند البته این راه باید ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار