کد خبر: ۲۵۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج البرز از به عضویت در آمدن دانش آموز و دبیر ورزش این ناحیه به تیم ملی سنگ نوردی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

عبد الکریم رستمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سید اسماعیل جدی دانش آموز دبیرستان دوره دوم شهید مصطفی خمینی با کسب امتیاز بالا در فینال مسابقات سنگ نوردی که در تهران برگزار شد توانست جواز عضویت در تیم ملی سنگ نوردی را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: این دانش آموز که دارای سابقه 15 سال فعالیت مستمر در رشته سنگ نوردی است در کارنامه ورزشی خود دو مدال طلای استانی در رده سنی نوجوانان را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: مهدی زنده کار نیز که دبیر تربیت بدنی در مدارس این ناحیه می باشد به علت داشتن سعودهای مختلف در رشته سنگ نوردی به عنوان مربی تیم ملی سنگ نوردی کشور در آمد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 البرز گفت: راه یابی این عزیزان به تیم ملی سنگ نوردی کشور افتخار دیگری در سال تحصیلی 95-94 در حوزه ورزش برای البرز نشینان و سایر فعالان سنگر علم و دانش در ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه در سال تحصیلی 95-94 در بخش های ورزشی ، علمی ، پژوهشی ، مهارتی ، هنری و ... در مسابقات استانی ، کشوری و بین المللی افتخار آفرینی کردند.

البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار