کد خبر: ۲۵۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشتهارد از تعطیلی و پلمب یک واحد آلاینده تولید پودر استخوان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا از حفاظت و محیط زیست شهرستان اشتهارد، روزگذشته یک واحد تولید پودر استخوان غیر مجاز در بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد ، بدلیل عدم رعایت استانداردهای حد مجاز( ملاک عمل سازمان حفاظت محیط زیست ) ، تولید آلودگی شدید و تهدید علیه بهداشت عمومی ، طبق ماده 11 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و با هماهنگی و دستور مقام قضایی پلمپ شد.

تقدیر حاتمی اظهار داشت : با توجه به شکوائیه های واصله، بازدیدهای محیطی توسط کارشناسان این اداره بلافاصله و در چندین نوبت صورت پذیرفت وبعد از محرز شدن تخلف ، موضوع پیگیری و اخطاریه، با فرصت کافی جهت جلوگیری ازانتتشار آلودگی به واحد مذکور داده شد ،که متاسفانه هیچ گونه اقدامی در خصوص رفع مشکل از سوی مدیر واحد مزبورصورت نگرفت.

وی ادامه داد: در نهایت بعد ازسیر مراحل قانونی و بنا به دستور مقام قضایی ، سالن و کوره تولید پودر استخوان این واحد ، با حضور نمایندگان محیط زیست و نماینده نیروی انتظامی پلمپ شد.

حاتمی افزود: با توجه به گشت و پایش مستمر این اداره در حوزه محیط طبیعی و شناسایی واحدهای پراکنده صنعتی خارج از شهرکهای صنعتی ، با واحدهای آلاینده و غیر مجاز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار