کد خبر: ۲۵۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از نیاز به اعتباری 10 میلیارد تومانی برای طرح جامع خطرپذیری البرز خبر داد و افزود: مکاتبات تامین این اعتبار از طرف استانداری با سازمان مدیریت بحران کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، هیربد معصومی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که امروز پنجشنبه(سوم تیر ماه) در استانداری البرز برگزار شد، گفت: البرز طی یک سال اخیر با پیگیری طرح جامع خطرپذیری استان، یکی از مهمترین اقدامات را برای مدیریت بحران انجام داده است.

معصومی از نیاز به اعتباری 10 میلیارد تومانی برای این طرح خبر داد و افزود: مکاتبات تامین این اعتبار از طرف استانداری با سازمان مدیریت بحران کشور انجام شده است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه اشاره و تصریح کرد: آموزش یکی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است؛ از همین رو طی یک سال اخیر تعداد 119 هزار نفر بیش از هفت هزار ساعت آموزش دیده اند.

معصومی اعلام کرد: دوره‌های پیشگیری از خطرات طبیعی در روستاها، برگزاری همایش نقش سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت آب و در نهایت مدیریت بحران در سیلاب‌های شهری از دیگر اقداماتی است که انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اضافه کرد: برگزاری 16 مانور اطفاء حریق، برنامه‌های هفته ایمنی و تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری‌ها با صدور احکام شهرداران نیز جزو اقدامات انجام شده برای مدیریت بحران در البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار