کد خبر: ۲۵۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا است، گفت: شهدا حقیقت همیشگی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، احمد جبارپور صبح روز شنبه، 5تیرماه به همراه هيئتی از خانواده معظم شهيد "مرتضي فلاح پور" ديدار و دلجويی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجلاغ در این بازدید، اظهارکرد: شهدا با ايثار و از خود گذشتگی خود، امنيت و آرامش را به جامعه هديه كردند.

وی با بیان اینکه شهدا در قله کمال و جایگاه رفیعی قرار دارند که انبیاء و اولیا به آن غبطه می‌خورند، افزود: جایگاه شهدا آن‌قدر عظمت دارد که خدای متعال تعبیر عند ربهم دارد.

وی بیان کرد: آرامش و احساس امنيتی كه امروزه بر كشور ما حكمفرماست ثمره خون پاك شهيدان است و ارج نهادن به جايگاه والای آنان از وظايف همه ما است.

این مسئول در ادامه از ویژگی شهدا سخن به میان آورد و گفت: شهدا دارای ویژگی‌های مهمی بودند که یکی از آنها ولایت‌ پذیری و اطاعت از ولی‌فقیه است و بر همه ما به عنوان کسانی که ادامه دهنده راه شهدا هستیم، واجب است تا همواره همسو با ولایت حرکت کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان تصریح کرد: با تبعیت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و الگوپذیری و تبیین خصوصیات اخلاقی، فرهنگی، هنری و ادبی شهدا، نظام اسلامی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان بیمه می شود.

شهيد "مرتض فلاح پور" از شهدای ژاندارمری بود که در سال 1361 در منطقه مريوان به درجه رفيع شهادت نائل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار