کد خبر: ۲۵۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


مدیر تعاون روستایی استان البرز بر ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی تأکید کرد و گفت: توسعه صادرات محصولات کشاورزی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فردین شمس ظهر امروز در نشست مشترک مدیران و معاونین تعاون روستایی و روسای هیأت مدیره و معاونین فرودگاه پیام و گمرک کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما باید تحقق شعار امسال و رسیدن به توسعه اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده کنیم افزود: با توجه به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی است لذا باید از این توان در مسیر تحقق شعار امسال استفاده کرده و با توسعه صادرات محصولات کشاورزی نقش مهمی را در روند توسعه اقتصادی ایفا کنیم.

شمس در ادامه سخنان خود تأکید کرد: در این راستا و برای تحقق اهداف شعار امسال تمامی تشکل‌ها در تعاونی‌های روستایی آمادگی دارند تا در این مسیر از تمام ظرفیت‌هایشان استفاده کرده و در بخش صادرات محصولات کشاورزی وارد شوند.

مدیر تعاون روستایی استان البرز در ادامه سخنان خود به برخی از بندهای اساس‌نامه تشکل‌های روستایی اشاره کرد و افزود: در این زمینه این تشکل‌ها می‌توانند در تمامی زنجیره یعنی از تولید تا بازاریابی و بازرگانی دخالت داشته باشند و در بحث صادرات نیز می‌توانند حضور پیدا کنند.

شمس بیان داشت: در این راستا و با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی در این استان می‌توانیم، در بخش صادرات محصولات کشاورزی نقش بسیار مهمی را ایفا کنیم.

در ادامه این نشست عفت رئیسی مدیرعامل اتحادیه زنبورداران استان البرز نیز طی سخنانی فرودگاه پیام را مرکزی بسیار مهم برای توسعه صادرات در استان البرز عنوان کرد و اظهار کرد: باید از این ظرفیت در توسعه اقتصاد استفاده کرد و محصولات کشاورزی البرز را با صادرات بیشتری همراه نمود.

وی ادامه داد: تشکل‌های روستایی باید بیش از پیش با قوانین صادرات و گمرگ آشنا شوند تا بتوانند در این زمینه کمک‌های بسیاری را برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار