کد خبر: ۲۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ از بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمدجواد نیک کار ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات شهری در این منطقه یکی از مهمترین نیازهایی است که باید مرد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای شهر جدید هشتگرد راه‌اندازی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب است که امروز با همت و تلاش مسؤولان راه‌اندازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود تأکید کرد: پیش از این فاضلاب این شهر به دشت ساوجبلاغ تخلیه می‌شد که زمینه‌های تخریبی و آلوده کردن محیط زیستی بسیاری را به همراه داشت.

نیک کار افزود: امروز بخش مایع نیم مدول اول سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد پس از گذشت بیش از دو دهه از هدایت فاضلاب خام با انواع آلودگی‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی به بهره‌برداری رسید که گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست محسوب می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: ورود فاضلاب به دشت شهرستان، علاوه بر به خطر انداختن محیط زیست سلامت مردم را نیز به شدت به خطر انداخته بود که با راه‌اندازی این مهم کلیه الزامات و استانداردهای زیست محیطی رعایت می‌شود.

نیک کار در ادامه سخنان خود یکی از دیگر از مهمترین نیازهای این منطقه را تسریع در تکمیل بخش مدیریت لجن سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب عنوان کرد و گفت: این مهم نیز باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار