کد خبر: ۲۵۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۳۱ درصدی کشته‌های منجر به فوت در سال‌جاری به نسبت مدت زمان ۳ ماه اول سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ سیدهمایون شریفی در نشست خبری که صبح امروز در ساختمان راهنمایی و رانندگی استان البرز برگزار شد، با اشاره به روز عید سعید فطر و سه روز تعطیلی پیاپی گفت: این سه روز تعطیلی فرصتی مناسب برای شروع سفرهای تابستانی بعد از یک ماه روزه‌داری را برای مردم به‌وجود می‌آورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که حجم ترافیک بسیار سنگین در محورهای مواصلاتی البرز به ویژه محور کرج- چالوس به وجود بیاید، افزود: همین امر سبب تاثیرگذاری بر معابر درون شهری نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در روز سه‌شنبه بار خروجی زیاد از استان البرز داشته باشیم، گفت: این بار در روز چهارشنبه به اوج خود می‌رسد و در روز پنج‌شنبه فروکش می‌کند.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه طرح ویژه ترافیکی در سه روز تعطیلی اعمال می‌شود، افزود: در این طرح از 62 تیم پلیس راه، 20 موتور سوار و 200 نفر عامل پیاده در استان استفاده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه در خردادماه امسال جاری 13 هزار و 935 ماموریت 110 راهنمایی و رانندگی انجام شده است، گفت: در این ماموریت‌ها درصد خطای ما یک درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال گذشته تعداد کشته‌های تصادفات در البرز 26 نفر بوده است، افزود: در سه ماه اول سال جاری تعداد کشته‌های تصادف به 18 نفر رسیده است که ما شاهد 31 درصد کاهش در این امر هستیم.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه 2 برابری جریمه‌های رانندگی تا پایان سال 94، بخشیده شده است، گفت: این امر تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه دارد و بعد از پایان ماه پرداخت جریمه‌ها به حالت عادی برمی‌گردد.]

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار