کد خبر: ۲۵۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 30 June 2016


رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بر ضرورت رفع مشکلات زیست محیطی البرز با استفاده از ظرفیت‌های علمی استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد نوری سپهر بعد از‌ظهر امروز در نشستی که با حضور روسا، معاونین و جمعی از اعضای هیأت‌ علمی این استان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مولفه‌های برتری در این استان وجود مراکز علمی، ‌دانشگاهی و تحقیقاتی است که می‌تواند بسترهای توسعه و پیشرفت را در البرز بیشتر فراهم کند.

وی ادامه داد: در این راستا و با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دانشکده محیط زیست می‌تواند ما را در رفع مشکلات زیست محیطی کمک کند،‌ افزود: استفاده از منابع موجود در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تأکید کرد: در این راستا انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز دانشگاهی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

نوری سپهر خاطرنشان کرد: دانشکده محیط زیست با توجه به قدمتی که دارد تا کنون توانسته اقدامات بسیار مهمی را در زمینه محیط زیست انجام دهد و مشکلات زیست محیطی را مرتفع کند.

به گفته وی، با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی نیز از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است،‌ افزود: با توجه به اینکه این دانشگاه به طور مستقیم با سلامت مردم و جامعه در ارتباط است لذا باید تلاش‌های خود را برای ارائه برنامه‌های آموزشی بیش از گذشته کنیم.

براساس این گزارش،‌ این تفاهم‌نامه که در 4 ماده و به مدت سه سال به امضای روسای دو مرکز رسیده، زمینه را برای تبادل استاد و دانشجو، اجرای مشترک پروژه‌های تحقیقاتی، تبادل اطلاعات، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی و .... فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار