کد خبر: ۲۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016


مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه مجموعه کمکهای جمع شده توسط خیرین در ماه مبارک رمضان ۱۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: انشاءالله بتوانیم با این مبلغ زندانیان واجد شرایط بیشتری را به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.

محمدباقر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: چهارمین گلریزان ستاد دیه در بخش چندار در شهرستان ساوجبلاغ با استقبال خوب خیرین برگزار شد.

وی با توجه به اینکه بخش چندار دارای تعداد کمی زندانی غیرعمد است، گفت: این گلریزان با کمکهای بسیار پررنگ خیرین برگزار شد و نزدیک به یکصد میلیون تومان کمک نقدی در این بخش جمع‌آوری شد.

مقدسی با اشاره به اینکه مجموعه کمکهای جمع شده توسط خیرین در ماه مبارک رمضان 10 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: انشاءالله بتوانیم با این مبلغ زندانیان واجد شرایط بیشتری را به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی گفت: در حال حاضر حدود 295 نفر زندانی غیرعمد وجود دارد که این آمار همیشه متغیر و در حال کاهش و افزایش است.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این امر گفت: امیدواریم قوانینی وجود داشته باشد تا بتوان از طریق آن ورود این افراد به زندان کاسته شود و مشکلی برای جامعه و خانواده آنها وجود نداشته باشد.

وی با توجه به گلریزان‌های اخیر اعلام کرد: بیشترین گلریزان در مرکز استان یعنی شهرستان کرج بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گلریزانی که در سال پیش داشته‌ایم امسال وضعیت بسیار خوبی در استان به وجود آمد که می‌توان گفت افزایش صدرصدی نسبت به سال قبل بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار