کد خبر: ۲۵۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 06 July 2016


امام جمعه شهرستان گفت: ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است و باید قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج ) بود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز چهارشنبه در نماز عید سعید فطر شهرستان فردیس افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) باتلاش شبانه روزی خود ایران اسلامی را که درکنارکشورهای آشوب زده منطقه قراردارد، امن و آرام نگه داشته اند.

وی ادامه داد: به تازگی تیم تروریستی از داعش که وارد ایران شده بود و می خواست جنایاتی را که در کشورهای دیگر انجام داده بود در ایران نیز مرتکب شود توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و ماموران نیروی انتظامی ، اعضای آن دستگیر شدند.

ایمانی گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در دنیا عزیز ، مقتدر و با امنیت است که این امر مرهون تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) می باشد.

وی با اشاره به موضوع پرداخت حقوق های غیرمتعارف در کشور اظهار داشت: قوای سه گانه به ویژه دولت باید نسبت به حقوق غیر متعارف در کشور برخورد جدی کنند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: قوه قضاییه باید برخورد با مفسدان داشته باشد و مجلس نیز منافذ و راه هایی را که باز است که حقوق نجومی دریافت می کنند برخورد سریعتر و به روز تری داشته باشد و دولت و قوه مجریه که مردم به آنها رای اعتماد دادند با فساد مبارزه کنند.

نماز با شکوه عید سعید فطر شهرستان 600 هزار نفری فردیس با شکوه خاصی برپا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار