مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه از کاهش سه درصدی مصرف بهاره سوخت در این منطقه نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 09 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، مجتبی دلبری با اعلام اين خبر، گفت: از ابتدای امسال 139 میلیون و 698 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در این منطقه توزیع و مصرف شده است.

وی اجرای طرح پیمایش سوخت، پایش مصرف کنندگان واقعی از طریق توزیع مرحله دوم کالابرگ نفت سفید، تعیین سهمیه واقعی مصرف کنندگان، کنترل و نظارت مستمر بر سهمیه مصرف کنندگان عمده و جزء و نیز توسعه شبکه گازرسانی را از عمده ترین دلایل این کاهش مصرف عنوان کرد.

وی گفت: بخش عمده ای از این کاهش مصرف به دلیل صرفه جویی حدود 18میلیون لیتر بنزین در این منطقه، به خاطر استفاده مردم از گاز سی ان جی به میزان 15 میلیون و 400 هزار کیلوگرم به عنوان سوخت پاک و ارزان بوده است.

دلبری با اشاره به رشد 9درصدی مصرف گاز طبیعی اظهار کرد: روزانه 166 هزار کیلوگرم سی ان جی در منطقه تربت حیدریه توزیع می شود.

وی افزود: در بهار امسال 57 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین در این منطقه مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، سه درصد کاهش نشان می دهد.

به گفته وی در این بازه زمانی همچنین شاهد کاهش 68 درصدی مصرف نفت کوره، هشت درصدی نفت سفید و نیز یک درصدی مصرف نفت گاز بوده ایم که خود نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف سوخت ایفا کرده است.

دلبری در بخش دیگری به وضعیت توزیع گاز مایع در این منطقه اشاره کرد و گفت: تاسیسات گاز مایع منطقه با متوسط مصرف هزار و 700 تن در ماه دارای یک شرکت موزع (آساگاز) و هشت تاسیسات سلیندر پرکنی با ظرفیت 230 تن است.

وی در معرفی ناوگان حمل و نقل منطقه نیز گفت: هم اینک 174 نفکتش کار انتقال مواد سوختی را به عهده دارند که شامل 112 دستگاه تریلر، 48 دستگاه 10 چرخ و 14 دستگاه 6 چرخ است.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار