کد خبر: ۲۶۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 17 July 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از اجرای طرحی با هدف ساماندهی شرایط میدان کرج خبر داد.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از میادین و معابر اصلی مرکز استان البرز، میدان کرج است که متاسفانه شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: وجود معتادان، متدکیان، کهنه‌فروشان و تجمع آنها در ساعات پایانی شب، موجب انتقادهای بسیاری از سوی شهروندان شده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج تصریح کرد: این میدان در ورودی شهرستان کرج واقع شده و در حقیقت چهره شهر را به ویژه برای مسافران و میهمانان بسیار زشت و آلوده کرده است.

ایرانی گفت: به همین دلیل طرح‌هایی برای جمع‌آوری متدکیان و کهنه‌فروشان مستقر در این میدان به صورت دوره‌ای اجرا شده و شهرداری کرج نیز در این راه همراهی لازم را دارد.

وی بیان داشت: بر اساس آخرین گزارشی که خدمات شهری شهرداری کرج ارائه داده است، از ابتدای سال تاکنون 115 نفر از معتادان، متکدیان و کهنه‌فروشانی که در میدان کرج شب‌ها تجمع می‌کنند، جمع‌آوری شده‌اند.

معاون استاندار البرز افزود: اما نکته مهم این است که تاکنون تلاش‌ها و طرح‌های اجرا شده، به صورتی نبوده که رضایت شهروندان را جلب کند و انتقادهای آنها هنوز هم باقی است.

معاون استاندار البرز ادامه داد: علت این است که طرح‌ها به صورت مقطعی انجام شده و از سوی دیگر امکانات لازم برای نگهداری و بازپروری معتادان و همچنین ساماندهی کهنه‌فروشان نداشته‌ایم.

ایرانی گفت: بر این اساس طرحی را در دستور کار داریم که با جمع‌آوری کامل کهنه‌فروشان مستقر در میدان کرج، وضعیت و شرایط این میدان اصلی و ورودی مرکز استان البرز را ساماندهی کنیم.

وی اظهار داشت: برای اجرای صحیح طرح فوق، لازم است که دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله شهرداری، نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان گفت: مدیریت ارشد کرج و استان البرز به مردم وعده داده‌اند که شرایط این میدان ساماندهی و از وضعیت فعلی خارج شود و به مردم قول می‌دهیم که این مهم به زودی محقق می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
ضمن تشکر از سایت خوبتان جهت انعکاس مشکلات شهرمان
در این میدان وضعیت عبور خودرو ها بسیار نامناسب و خطر ساز شده است . بارها بالعین دیدم که خودروها از خیابان چالوس به طرف خیابان دانشکده و یا اول خیابان تهران از طرف میدان کرج وارد شدن(که خلاف و بسیار خطر ساز است) . دستفروشان بعد ساعت 9 شب جولان می دهند. و چهره شهر و در واقع پیشانی شهر را بسیار زشت کردند. با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار