وعده فرماندار به مردم
چندی پیش بنا به دلایل نامعلوم، بخشی از راه دسترسی به بام کرج مسدود شد و هیچ یک از مسئولان در مقام شفاف‌سازی و آگاهی بخشی به مردم درباره این تصمیم برنیامد.
کد خبر: ۲۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 22 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: عظیمیه نام محله‌ای در شمال شرقی شهر کرج در استان البرز است.
این قسمت از شهر کرج در دامنه‌های البرز قرار دارد، به همین دلیل از سطح ناهموار و شیب بسیار تندی برخوردار است.
عظیمیه در قديم با نام پرگيرك شناخته مي شد و به دلیل جریان داشتن چندین چشمه دائم از دیرباز مورد سکونت و توجه بوده‌ است، اما طی سال های اخیر به سرعت به تعداد ساکنین آن افزوده شده ‌است.
این منطقه از چند میدان از جمله میدان اسبی، مهران، گلستان، بهارستان، بعثت وغیره تشکیل شده و از جاذبه‌های عظیمیه می‌توان به کوه نور و بام کرج اشاره کرد.
در دامنه کوه نور، تعدادی از شهدای گمنام به خاک سپرده شده‌اند که این گلزار، آرام بخش دل‌های عاشقان ولایت است.
از سوی دیگر منطقه بام کرج با وجود آنکه هیچ امکانات تفریحی ندارد، تنها به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و آب و هوای مناسب، سال‌ها است که به تفرجگاهی برای مردم کرج تبدیل شده است.
چندی پیش بنا به دلایل نامعلوم، بخشی از راه دسترسی به بام کرج مسدود شد و هیچ یک از مسئولان در مقام شفاف‌سازی و آگاهی بخشی به مردم درباره این تصمیم برنیامد.
اما در همان دوران، محمد تقی ایرانی فرماندار کرج در حاشیه یک بازدید با جوانان معترضی روبه‌رو شده که نسبت به این کار اعتراض داشتند. در همان زمان فرماندار کرج وعده داد که در کمترین زمان ممکن این موضوع را پیگیری می‌کند.
در همین رابطه شب گذشته محمد تقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار کرج در یک پیام وایبری خطاب به شهروندان کرجی اظهار داشت: در آینده اخبار خوشی را در خصوص بازگشایی و تجهیز بام کرج در منطقه ی عظیمیه خواهند شنید.
در بخشی از این پیام آمده بود: "با سلام؛ برخی گزارش‌ها از اینکه شمال کرج به نام بام کرج به روی مردم بسته است و امکانات رفاهی تفریحی در آنجا وجود ندارد، حکایت می‌کرد. ضمن تشکر از عزیزان که این مطلب را به بنده منتقل نمودند و قول پیگیری دادم. به عرض می‌رسانم در روزهای آتی خبرهای خوشی را از طریق رسانه‌ها به اطلاع خواهم رساند. انشاالله بتوانیم از فضای موجود در توسعه امکانات رفاهی و تفریحی کلانشهر کرج اقدامات مناسبی با کمک همه مدیران شهری انجام دهیم."

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
از مسئولان تقاضا داریم که هر چه سریعتر به کمبود امکانات تفریحی کرج رسیدگی کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار