قهرمانی:
مریم قهرمانی نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج خواستار ارائه خدمات بهینه از سوی سازمان اتوبوسرانی به شهروندان شد و تجهیز این ناوگان به امکانات مناسب را عامل استقبال مردم از این سیستم ارزیابی کرد.
کد خبر: ۲۶۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 20 July 2016
مریم قهرمانی اظهار داشت: رویکرد نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با تصویب خرید 200 دستگاه اتوبوس در اسفند ماه از سوی شورای شهر، رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت و طبق گفته رئیس سازمان بزودی شاهد محقق شدن این امر و اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری کرج خواهیم بود.
 نائب رئیس کمیسیون عمران با اشاره به اظهارات یکی از مسئولین مبنی بر راه اندازی خطوط  BRT تا پایان شهریورماه گفت: این اقدام تنها با ورود اتوبوس جدید میسر نخواهد شد بلکه نیاز به تامین زیر ساخت های لازم در این راستا دارد که امیدواریم تا پایان امسال به این امر دست یابیم.
 مریم قهرمانی در ادامه به لزوم تجهیز امکانات در اتوبوس ها و همچنین ایستگاه های اتوبوس تاکید کرد و گفت: همه ایستگاهها و اتوبوسها باید از حداقل امکانات سرمایشی، گرمایشی و ... برخوردار شوند و این موضوع باید در جای جای شهر لحاظ شود چرا که رویکرد مدیریت شهری، برخورداری همه مناطق به طور یکسان از امکانات است.
 عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: رعایت بهداشت و تجهیز امکاناتی مانند کولر، حداقل  امکاناتی است که می توان به مردم ارائه داد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا با فراهم سازی آرامش و آسایش برای استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی، این موضوع را فرهنگ سازی کنیم تا افراد بیشتری به استفاده از آن ترغیب شوند.
وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده باید در شان مردم باشد، گفت: کرامت و شان مردم باید در تمام ادارات حفظ شود و مردم باید براحتی بتوانند امورات اداری خود را با احترام و عزت انجام بدهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار