رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: طرح آگاه‌سازی در تمام سطوح نیروهای مسلح اجرایی شده است.
کد خبر: ۲۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 24 July 2016
حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح آگاه‌سازی در تمام سطوح نیروهای مسلح با هدف پیشگیری از جرایم اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در این راستا کلاس‌هایی با هدف آگاه‌سازی برگزار می‌شود.
این مسؤول با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح ریشه در قانون اساسی دارد، افزود: این سازمان به دنبال پیشگیری از جرایم بوده و تلاش خود را برای عدم روی دادن جرمی گذاشته است.
بهرامی با اشاره به اینکه در این راستا کلاس‌هایی برای آگاه‌سازی‌ نیروهای مسلح در سراسر کشور از جمله استان البرز، تهران و ... برگزار می‌شود،‌ تأکید کرد: نقش این کلاس‌ها در کاهش جرایم و ارتقای سطح آگاهی‌ها بسیار مهم است و می‌تواند از جایگاه بسیار مثبتی در این زمینه برخوردار باشد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تأکید بر اینکه هر نهاد و ارگانی ممکن است با جرایمی رو‌به‌رو شود،‌ گفت: لذا با توجه به اینکه مقوله امنیت در دستان نیروهای مسلح است، لذا آنها باید از هرگونه جرمی مبرا باشند.
بهرامی با تأکید بر اینکه شریف‌ترین انسان‌ها در این نیرو هستند، افزود: دور بودن نیروهای مسلح از کمترین جرم نیز یکی از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.
وی با بیان اینکه تاکنون میلیون‌ها نفرساعت کلاس آگاه‌سازی را در کشور گذرانده‌اند، خاطرنشان کرد: برگزاری این کلاس‌ها در نیروهای مسلح توانسته نقش بسیار مهمی را در کاهش جرایم داشته باشد.
در این مراسم از خدمات غلام‌عباس ترکی به عنوان رئیس قبلی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز تقدیر و سیدرضا حسینی به عنوان رئیس جدید این سازمان در استان البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار