با حضور بیش از 200 دانشجوی ممتاز
با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان ممتاز و برتر دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهرداری کرج، جلسه پیش رویداد اولین استارت آپ مدیریت شهری با عنوان "پایش" در سالن جلسات این مرکز آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 24 July 2016
عباس زارع رئیس مرکز جامع علمی ـ کاربردی شهرداری کرج اظهار داشت: برگزاری این استارت آپ اقدام بزرگی در راستای شکوفایی استعدادهای دانشجویان و صاحب‌نظران جهت ارائه ایده و بارش افکار است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال جوانان روبه‌رو شود.
وی با اشاره به تاثیرگذاری چنین اقداماتی در راستای افزایش روحیه مشارکت پذیری جوانان به خصوص دانشجویان در امور مدیریت شهری افزود: در حین برگزاری این استارت آپ روحیه مسؤولیت‌پذیری در شرکت‌کنندگان تقویت می‌شود.
این مسؤول با اشاره به آغاز این رویداد بزرگ عنوان کرد: استارت آپ "پایش" تا مهرماه سال جاری در کرج ادامه دارد که طی آن جلسات مختلفی با حضور شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد که علاقمندان برای کسب جزییات بیشتر و اطلاعات مورد نیاز طی چند روز آینده می‌توانند به سایت payeshshahri.ir مراجعه کنند.
زارع ادامه داد: ایده‌هایی که در این رویداد ارائه می‌شود، توسط خود شرکت‌کنندگان بررسی و ارزیابی و به مرحله نهایی می‌رسد تا بتواند قابل ارائه به مدیریت شهری برای اجرا باشد.
رئیس مرکز جامع علمی ـ کاربردی شهرداری کرج به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و یادآور شد: یکی از رئوس اصلی این استارت آپ، توجه به اقتصاد مقاومتی است، در واقع شرکت کنندگان باید ایده‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی باشد ارائه دهند تا بتوانیم زمینه‌های تحقق این شعار را فراهم کنیم.
وی از استارت آپ به عنوان راه جدیدی برای شکوفایی استعدادهای جوانان به خصوص دانشجویان نام برد و گفت: از ایده‌های برتر شرکت کنندگان به طور قطع حمایت خواهیم کرد.
همچنین در ادامه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری البرز طی سخنانی ضمن تشکر از اهتمام ویژه مسؤولان در مدیریت شهری برای انجام چنین اقداماتی اظهار داشت: در این استارت آپ کسانی موفق هستند که ایده‌های خود را تبدیل به ثروت و به وسیله آن کارآفرینی کنند.
حمیدرضا محمدی افزود: در واقع شرکت کنندگان در این همایش، اصول کار تیمی، مهارت‌های ایده‌پردازی، دانش نظری ارائه ایده، تیم سازی، چگونگی خلق ایده و ... را فرا می‌گیرند که بسیار ارزشمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار