استاندار البرز میزان سرمایه گذاری خارجی استان را بعد از برجام 500 میلیون دلار و با حضور 17 شرکت خارجی اعلام کرد و گفت: از این رقم 11 شرکت بعد از توافقات برجام سرمایه های خود را به این استان سر ریز کرده اند.
کد خبر: ۲۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 25 July 2016
سیدحمیدطهائی در جلسه شورای اداری استان که با حضور «سیدمحمد حسین مقیمی» در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: به همت دولت با اجرای طرح تحول سلامت،720 تخت به 900 تخت بیمارستانی استان اضافه شد.
وی افزود: احداث 520 تخت بیمارستانی دیگر نیز در دستور کار دولت قرار دارد که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه تحول بنیادینی در حوزه سلامت استان و ارتقاء سطح سرانه های بهداشتی و درمانی طی روزهای اخیر شاهد بودیم، گفت: در شرایطی که درآمدهای نفتی کشور کاهش پیدا کرده است راه اندازی 22 خانه بهداشت و تکمیل تجهیزات بهداشتی و درمانی را در جای جای استان البرز شاهد هستیم.
وی افزود: طرح تحول سلامت، 11 میلیون نفر را تحت پوشش خدمات درمانی و بهداشتی قرار داده است و این اتفاق بزرگی بشمار می رود که ماحصل تلاش دولت تدبیر و امید می باشد.
رئیس شورای اداری استان همچنین اعلام کرد: رشد سرمایه گذاری خارجی در استان البرز بعد از برجام 500 میلیون دلار و با حضور 17 شرکت خارجی بوده است که از این رقم 11 شرکت بعد از توافقات برجام سرمایه های خود را به این استان آورده اند.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به فعال شدن ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: ضمن بررسی 169 پرونده در این ستاد مشکل 322 واحد صنعتی رفع و از تعطیلی آن جلوگیری شد.
طهائی با اشاره به تشکیل 25 جلسه میدانی ستاد تسهیل و بررسی 176 پرونده در سالجاری، افزود: تسهیلات دولت به 185 واحد تولیدی در استان بوده است.
استاندار البرز همچنین تکمیل ادامه پروژه شهید همت در امتداد البرز تحت عنوان « شهدای البرز» و احداث کنار گذر شمالی استان با اعتباری بالغ 540 هزار میلیارد تومان را به همت شهردای کرج بزرگترین عملیات عمرانی استان بر بام و چشم انداز کلانشهر کرج اعلام کرد.
وی تعداد و حجم سرمایه گذاری استان در سال گذشته را  694 پروژه با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 783 میلیارد  ریال و ایجاد 369 فرصت مستقیم شغلی برشمرد.
استاندار البرز همچنین میزان سرمایه گذاری خارجی استان را بعد از برجام 500 میلیون دلار و با حضور 17 شرکت خارجی اعلام کرد و گفت: از این رقم 11 شرکت بعد از توافقات برجام سرمایه های خود را به این استان سر ریز کرده اند.
استاندار البرز همچنین از برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خبر داد و خواستار همراهی مسئولان در اجرای هر چه پر شور تر این اقدام فرهنگی – دینی در استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار