فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: مدافعان حرم با عشق و ایمان به راهی که انتخاب کرده‌اند، در برابر دشمنان اسلام و گروهک‌های تکفیری قیام کرده و راهی میدان نبرد شده‌اند.
کد خبر: ۲۶۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 26 July 2016
سردار علی استادحسینی ظهر امروز در بخشی از مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مهدی عسگری طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران در طول دوران پربرکت انقلاب اسلامی همواره در راه ولایت قدم برداشته و لحظه‌ای در راه انجام وظائف خود غفلت نکرده‌اند.
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب و کشورهای زورگوی غربی و عوامل دست‌نشانده آنها در منطقه، علیه اصول و باورها و اعتقادات مردم ما توطئه و دسیسه کرده و اهداف شوم خود را پیگیری می‌کنند.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: اگر نبود ایمان و اخلاص و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و از خودگذشتگی جوانان ولایی کشورمان، به طور قطع دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کردند.
استادحسینی گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان ولایی و بسیجی ما با عشق به میدان‌ آمده و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و حتی برای اینکه کدام یک از آنها زودتر به میدان برود، با هم رقابت می‌کردند.
وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس هیچ کسی به زور به جبهه اعزام نشد و شاهد بودیم که نیروهای داوطلب و بسیجی جلوتر از ارتش و رزمندگان سازمان‌یافته سپاه حرکت می‌کردند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: امروز نیز همین جوانان بسیجی و ولایی با عشق و ایمان به راهی که انتخاب کرده‌اند، علیه گروهک‌های منحرف و تکفیری‌ها قیام کرده و به دفاع از حرم اهل بیت (ع) برخواسته‌اند.
استادحسینی گفت: کسانی که نمی‌توانند اقتدار و اثرگذاری جوانان ایران اسلامی را ببیند به دروغ‌گویی پرداخته و مدعی پرداخت پول به مدافعان حرم هستند که این دروغ بزرگ، ظلمی فاحش به مدافعان حرم است.
وی اظهار داشت: هرگز مدافعان حرم برای دریافت پول به میدان نرفته‌اند و تمام آنها با رضایت قلبی و اخذ رضایت از خانواده به سوریه اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: کوردلان و افراد مزدور و بی‌ایمان مدعی هستند که مدافعان حرم برای دریافت پول به سوریه می‌روند، اما مردم با بصیرت ما و جهان اسلام هوشیار هستند و چنین دروغ‌هایی خللی در عزم راسخ آنها برای دفاع از اسلام وارد نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار