کد خبر: ۲۶۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 26 July 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از حمایت این شورا از اجرای برنامه‌های قرآنی خبر داد.

فاطمه اسکندری اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی به کار بسته و می‌خواهند ما را به زانو درآورند.

وی افزود: ابتدا آنها تصور می‌کردند که با ترور و حمله نظامی می‌توانند ملت ایران را از راهی که در پیش گرفته، باز دارند و آنها را از ولایت دور سازند، اما با دفاع همه جانبه ملت ایران از اسلام، انقلاب و ولایت روبه‌رو شدند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: پس از آن دشمنان به سمت محاصره اقتصادی روی آورده و در این دوره نیز با مقاومت مردم ولایی ایران روبه‌رو شدند.

اسکندری گفت: غربی‌ها در تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند، تا زمانی که ملت ما در راه ولایت حرکت کرده و از اعتقادات و باورهای عمیق مذهبی برخوردار هستند، نمی‌توان به آنها آسیبی وارد کرد.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب در سال‌های اخیر تمرکز خود را بر فریب جوانان و دور ساختن آنها از اعتقادات و باورهای مذهبی قرار داده‌اند و به همین دلیل مقام عظمای ولایت بارها بر ضرورت هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان تاکید فرموده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای اینکه بتوانیم دشمنان را در دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم، باید بیش از گذشته برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه اجرا شده و تمرکز اصلی برنامه‌ها را انس بیشتر نسل جوان با قرآن قرار دهیم.

اسکندری اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر در راستای وظایفی که بر عهده دارد، از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و به ویژه برنامه‌هایی که در راستای انس بیشتر جوانان با قرآن برگزار می‌شود، حمایت کامل خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این مدت برخی از برنامه‌ها نیز با مشارکت شورای شهر و کمیسیون فرهنگی برگزار شده و به طور قطع اینگونه طرح‌ها در آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار