کد خبر: ۲۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 26 July 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این باشگاه خواست تا به شاگردان برانکو برای هماهنگ‌تر شدن فرصت دهند.

بهنام ابوالقاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شاگردان برانکو در حالی روز سه‌شنبه باید نخستین بازی خود را در لیگ برتر برابر سایپا انجام دهند که روزهای سخت و پرحاشیه‌ای را در زمان نقل و انتقالات سپری کردند.

وی افزود: در این دوران بازیکنان خوب جدیدی به این باشگاه اضافه شدند و تعدادی از بازیکنان فصل قبل نیز بر اساس خواسته خودشان و یا بنا به تشخیص کادر فنی از این تیم جدا شدند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: اگر چه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده و برخی نواقص فنی در درون دروازه و خط دفاعی را برطرف کرده است، اما این بازیکنان باید با هم هماهنگ شوند و این امر نیازمند زمان بیشتری است.

ابوالقاسم‌پور گفت: در هفته‌های ابتدایی همه تیم‌ها با این مشکل روبه‌رو هستند و باید به بازیکنان جدید فرصت داد تا با تیم هماهنگ شوند.

وی بیان داشت: با این وجود به نظر من نقطه قوت پرسپولیس نسبت به تیم‌هایی که شانس بیشتری برای کسب قهرمانی دارند این است است که سرخ‌پوشان تهرانی استخوان‌بندی سال قبل تیمی خود را حفظ کرده‌اند.

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: امسال می‌بینیم استقلال خوزستان به عنوان قهرمان فصل قبل، سپاهان و همچنین استقلال مربیان خود را تغییر داده و تغییر و تحولات زیادی در بین بازیکنان داشته‌اند.

ابوالقاسم‌پور افزود: اما پرسپولیس سرمربی خود را حفظ کرده و اکثر بازیکنان خوب فصل گذشته را هم در اختیار دارد، بنابراین می‌تواند هماهنگ‌تر از دیگر تیم‌ها فصل را شروع کند.

وی درباره دیدار پرسپولیس و سایپا نیز گفت: دیدار و مسابقه این دو تیم همواره جذاب و پرگل بوده است، اما در نخستین بازی به طور قطع سایپا و پرسپولیس نمی‌توانند همه توانایی خود را به نمایش بگذارند.

ابوالقاسم‌پور در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم انتظار دارند پرسپولیس پس از سال‌ها به مقام قهرمانی دست‌یابد، شاگردان برانکو باید از همین ابتدا مسابقات خود را با قدرت آغاز کرده و اجازه ندهند که امتیازات بی‌دلیل از دست برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار