کد خبر: ۲۶۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 26 July 2016


نماینده مردم کرج در مجلس گفت: کسی حق دخالت در برنامه‌های موشکی و دفاعی ایران را ندارد و به کسی اجازه دخالت نمی‌دهیم.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بهره‌مندی از تجهیزات دفاعی و داشتن ارتش، نیروهای نظامی و نیروهای انتظامی از حقوق پذیرفته شده تمام ملت‌ها و کشورها در چارچوب توافقات و دستورالعمل‌های سازمان ملل است.

وی افزود: هر کشوری برای دفاع از مرزها و حاکمیت خود حق دارد که تجهیزات دفاعی داشته باشد و این تجهیزات را تولید و یا از دیگر کشورها خریداری کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین قانونی که به کشورها حق داشتن تجهیزات دفاعی را می‌دهد، می‌گوید کشورها و دولت‌ها حق تولید، انباشت و استفاده از برخی سلاح‌ها که معروف به سلاح‌های کشتارجمعی هستند را نداشته و نخواهند داشت.

اکبریان گفت: ایران در طول تاریخ و به ویژه پس از انقلاب اسلامی که بارها تحت تهاجم نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... از سوی دشمنان قرار گرفت، هرگز اقدام به تولید سلاح‌هایی از این دست نکرد و این در حالی است که بارها با سلاح‌های کشتارجمعی به ویژه بمب‌های شیمیایی و میکروبی به ما حمله شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: در طول دوران جنگ تحمیلی کشورهای غربی حتی سیم‌خاردار به ما نمی‌دادند و در مقابل سلاح‌های کشتارجمعی، بمب‌های شیمیایی و انواع هواپیما و تانک و بالگرد پیشرفته را برای حمله به ایران در اختیار ارتش متجاوز عراق قرار می‌دادند.

اکبریان با اشاره به جسارت برخی از مقامات غربی درباره برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: این برنامه‌ها به طور کامل دفاعی بوده و برای امنیت مرز‌ها، مردم و کشورمان تولید می‌کنیم و تاکنون نیز از آنها برای حمله به هیچ کشوری استفاده نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از قدرت یافتن ایران هراس دارند، گفت: آنها می‌خواهند جلوی پیشرفت و قدرت ایران بگیرند، اما به طور قطع جمهوری اسلامی ایران به احدی اجازه دخالت در امور دفاعی و موشکی را نخواهد داد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی امروز به موشک‌های دفاعی ایران اعتراض می‌کنند که خودشان بمب اتمی تولید کرده و از حتی از آن استفاده هم کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار