نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: جانبازان و آزادگان دفاع مقدس به‌عنوان سند ناطق و گویای آن دوران، هر یک باید مبلغ و مبین فرهنگ افتخارآفرین شهادت و ایثار در جامعه باشند و این مسئله را جهاد امروز خود در جبهه‌ فرهنگی بدانند.
کد خبر: ۲۶۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 27 July 2016
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در ادامه دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منطقه‌ حصارک، با سه خانواده شهید و آزاده این منطقه، دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در دیدار با خانواده جانباز شهید «منصور حشمدار» که به‌تازگی و پس از تحمل رنج سال‌ها مشکلات جانبازی اعصاب و روان، به خیل شهدا پیوست، با تسلیت شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام، اظهار داشت: جانبازان، علاوه بر اجر جهاد در راه خدا و ایثار جان خود در راه اعتلای اسلام، از پاداش صبر و تحمل بر مصائب و دردهای سالیان جانبازی نیز برخوردارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: در عین‌حال مراقبت و خدمت به جانبازان، با رضا و صبر، ارزش بالایی دارد و چه‌بسا مجاهدت خانواده جانبازان، از خود ایشان نیز بالاتر است.
امام‌جمعه کرج، با گلایه از بعضی برخوردهای نادرست با ایثارگران و بازماندگان دفاع مقدس و خانواده آن‌ها اظهار داشت: بعضی از این برخوردهای منافقانه، ریشه در عملیات روانی و ضدفرهنگی دشمنان دارد یا از سر بی‌اطلاعی و جهل ابراز می‌شود؛ در عین‌حال باید دانست که اگرچه زخم نیش زبان از زخم تیر و ترکش جنگی سخت‌تر است، اما اجر صبر بر آن نیز برتر و بالاتر است و این مسائل نباید سبب انفعال و انزوای خانواده شهدا و ایثارگران شود.
وی تأکید کرد: جانبازان و آزادگان دفاع مقدس به‌عنوان سند ناطق و گویای آن دوران، هر یک باید مبلغ و مبین فرهنگ افتخارآفرین شهادت و ایثار در جامعه باشند و این مسئله را جهاد امروز خود در جبهه‌ فرهنگی بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار