کد خبر: ۲۶۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 27 July 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد از برگزاری جشنواره تئاتر کهن دشت البرز در شهرستان نظرآباد خبر داد.

رضا رنجبر کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: هم‌اکنون مراحل بازبینی آثار ارائه شده به این جشنواره به پایان رسیده است.

وی با اعلام اینکه این جشنواره طی سه روز و از 27 مردادماه آغاز خواهد شد، افزود: 27،28 و 29 مرداد جشنواره تئاتر کهن دشت البرز در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: در این راستا مراسم اختتامیه این جشنواره 30 مردادماه با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و مدیران استانی در شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود.

رنجبرکهن در ادامه سخنان خود بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان استفاده شود و در مسیر توسعه امور فرهنگی به کارگرفته شود.

وی با اعلام اینکه کمبودهای امور فرهنگی و هنری در این شهرستان باید مرتفع شود، افزود: با توجه به تهدیدات دشمنان و راه‌اندازی جنگ نرم، لذا باید تمام توان خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به کار گیریم و با استفاده از نخبگان و فعالان فرهنگی در این عرصه تولید برنامه‌های فرهنگی را با شتاب بیشتری عرضه کنیم.

رئیس اداره ارشاد شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: توسعه مراکز فرهنگی و هنری، فرهننگسراها و ... از مهمترین نیازهای است که باید در این شهرستان مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار