کد خبر: ۲۶۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 27 July 2016


طی مراسمی ظهر امروز ساختمان پلیس راهور محمدشهر کرج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ساختمان پلیس راهور محمدشهر کرج ظهر امروز با هدف ساماندهی ترافیک و عبور و مرور در سطح شهر راه‌اندازی شد.

رئیس پلیس راهور استان البرز ظهر امروز در مراسم افتتاح این ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: توسعه خدمات به مردم و افزایش سطح ایمنی راه‌ها از مهم‌ترین اهدافی است که باید توسط مسؤولان دنبال شود.

همایون شریفی حضور به موقع پلیس در سر صحنه را از مهم‌ترین دلایل افتتاح ساختمان پلیس راهور در این منطقه عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه انضباط اجتماعی در جامعه باید با گسترش بیشتری همراه شود، افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این مهم هر روز در جامعه بیش از پیش اجرایی شود و مردم خود را موظف به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی بدانند.

رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه رعایت مقررات می‌تواند در کاهش حوادث جاده‌ای تأثیرات مثبتی داشته باشد، تصریح کرد: عده‌ای بدون در نظر گرفتن مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر به خطر انداختن جان خود، سلامت دیگر شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازند.

شریفی تأکید کرد: ساماندهی ترافیکی و ایجاد ساختمان راهور در این محور یکی از مهم‌ترین نیازها بود که با تلاش و پیگیری‌ امروز به نتیجه رسید.

وی راه‌اندازی این ساختمان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد این ساختمان باعث حضور سریع و آسان پلیس در صحنه‌های تصادف شده و سهم مهمی را در کاهش بسیاری از مخاطرات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار