کد خبر: ۲۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 27 July 2016


مدیر حوزه هنری استان البرز از ارسال 800 اثر متنوع به دبیرخانه نخستین جشنواره کشوری حقوق بشر آمریکایی در البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، اسماعیل آجرلو افزود: این جشنواره که برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود و استان البرز دبیری برگزاری این جشنواره را به دلیل وجود هنرمندان برتر کشوری در این استان برعهده گرفته است.

وی اظهار داشت: این جشنواره در پنج گرایش موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر و تابلو مقاله، عکس چیدمان و کاریکاتور برگزار شده که علاقمندان به شرکت در این جشنواره از ابتدای تیرماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

این مسؤول با اشاره به اینکه پایان تیرماه مهلت ارسال آثار به اتمام رسید، گفت: این 800 اثر توسط 350 نفر از هنرمندان ارزشی سراسر کشور در جشنواره شرکت داده شده است.

آجرلو اضافه کرد: بسیاری از آثار این جشنواره مبتنی بر پژوهش ماهیت و مصادیق حقوق بشر آمریکایی تولید شده که توسط دبیرخانه و به شکل ویژه در موضوع حقوق بشر آمریکایی به انجام رسیده و در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

وی درخصوص این جشنواره بیان داشت: دبیرخانه‌ای با نام پویش مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور هنرمندان و برخی نهادهای غیردولتی همچون سازمان بسیج حقوقدانان، حوزه هنری البرز، سازمان فضای مجازی سراج و سازمان‌های مردم نهادی همچون موسسه فرهنگی عهدنو و کانون صیانت از حقوق شهروندی تشکیل یافته که قصد دارد این جشنواره هنری را برای سال‌های آینده و حتی در سطح بین‌المللی برگزار کند.

آجرلو گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره هم اکنون در مرحله داوری قرار دارد و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار