کد خبر: ۲۶۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 27 July 2016


استاندار البرز گفت: زیرساخت‌های گردشگری در استان البرز باید توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، افزود: استان البرز دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است که باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سمت توسعه گردشگر پیش برویم.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود همه ظرفیت‌های گردشگری اما استان البرز فاقد زیرساخت‌های گردشگری است و گردشگران تنها برای عبور از این استان و سفر به استان‌های شمالی، استان البرز را انتخاب می‌کنند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید برای توسعه گردشگری در استان البرز برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد، افزود: جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد هتل و مراکز خدماتی و رفاهی از جمله نیازهای این استان برای توسعه صنعت گردشگری است.

طهایی با بیان اینکه باید جاذبه‌های گردشگری این استان معرفی شود افزود: با جذب گردشگران در این استان می‌توانیم علاوه بر رونق صنعت گردشگری، در توسعه اقتصادی استان البرز نیز اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: در این راستا و برای معرفی این گونه مناطق شهرداران نیز می‌توانند با اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی در جذب گردشگران اقدامات موثری را انجام دهند.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث کنار گذر شمالی کرج اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرایی شدن این پروژه، اعتبارات خوبی از سوی شهرداری و شورای شهر به تصویب رسیده است که امیدواریم این مهم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار