کد خبر: ۲۶۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 27 July 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که شاگردان علیرضا منصوریان در نخستین دیدار لیگ برتر هماهنگ نبودند.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استقلال در حالی در هفته نخست لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال نفت تهران رفت که هفت بازیکن حاضر در ترکیب اصلی این تیم با فصل قبل تفاوت کرده بودند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر استقلال روز گذشته به شیوه‌ای بازی کرد که در فصل گذشته با این سیستم به میدان نمی‌رفت و همین موارد عاملی برای هماهنگ نبودن بازیکنان بود.

این پیشکسوت فوتبال گفت: ورود حداقل شش بازیکن جدید به ترکیب اصلی و استفاده از امید نورافکن که فصل گذشته ثابت بازی نمی‌کرد، شرایطی را فراهم کرد که به طور طبیعی استقلالی‌ها هماهنگ نباشند.

اکبرپور افزود: از سوی دیگر شاگردان علیرضا منصوریان به تازگی دوران سخت بدن‌سازی را پشت‌سر گذاشته‌اند و به طور کامل مشخص بود که بازیکنان استقلال از نظر بدنی هنوز آماده بازی نیستند.

وی بیان داشت: این دلایل موجب شد که استقلال در هفته نخست نتواند بازی جذابی که از شاگردان منصوریان انتظار داشتیم، ارائه دهد و البته طبیعی هم بود.

مهاجم اسبق استقلال تهران افزود: با این وجود معتقدم که دو تا سه هفته دیگر استقلال به شرایط مطلوبی دست می‌یابد و در گذشته نیز تاکید کرده بود که در هفته‌های ابتدایی استقلال با این چالش‌ها روبه‌رو خواهد بود.

اکبرپور به محروم بودن تماشاگران استقلال در هفته نخست اشاره کرد و گفت: بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر سال‌هاست که در جهان منسوخ شده، همین امر بر کیفیت بازی به ویژه عملکرد بازیکنان استقلال تاثیر منفی داشت.

وی تصریح کرد: البته بازیکنان جدید استقلال این فرصت را یافتند که خود را با ورزشگاه آزادی و بازی با پیراهن استقلال هماهنگ کنند و به طور قطع در هفته‌های آینده استقلال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

اکبرپور با اشاره به دیدار استقلال تهران در هفته دوم برابر استقلال خوزستان گفت: شاگردان منصوریان در این دیدار شرایط سخت‌تری دارند، چرا که باید به مشکلات ناهماهنگی، گرمای بیش از اندازه خوزستان را هم اضافه کرد، اما امیدواریم منصوریان با رفع نواقص موجود در این دیدار تیمش را برای پیروزی راهی زمین کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار