کد خبر: ۲۶۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 27 July 2016


معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش کرج البرز از راه یابی 9 دانش آموز این ناحیه به مسابقات فرهنگی - هنری کشور خبر داد.

فرزاد شعبانی روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در شته های مختلف ویژه پسران و دختران در اردوگاه فرهنگی - تربیتی شهید رجایی نیشابور برگزار می شود.

وی اظهار کرد: آثار این دانش آموزان پس از ارزیابی داوران استانی بعنوان آثار برگزیده دانش آموزی از البرز انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در پایه دوم و سوم متوسطه درمدارس ناحیه یک کرج تحصیل می کنند خاطرنشان شد: آثاراین دانش آموزان دربخش فیلم مستند، طراحی کنته و زغال، نقاشی خط، آرم ، سنتور، ویولن و پیانو برتر استانی شناخته شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از دانش آموزان حامد محمدزاده ، نیلوفر حسنی سوخته سرایی، سارا قاسم نژاد، بهاره عبادیان ، طا هره تقی پور، مهدی فرهاد کیایی ، تارخ سبزه واری ، پویا ذاکر عباسی و ثنا رجبعلی بعنوان دانش آموزان راه یافته به مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله کشوری یاد کرد.

شعبانی گفت : این دانش آموزان از مدارس هنرهای زیبا، ملاصدرا ، سلاله ، هفده شهریور، شهید قرنی ،شهید شیرودی ، شهید سلطانی 1 و مائده حائز رتبه استانی شدند.

وی ادامه داد: پسران و دختران این ناحیه برای شرکت در سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان به ترتیب در تاریخ های 19 و 24 مرداد ماه به نیشابور اعزام می شوند.

وی در پایان به شرکت 730 دانش آموز ناحیه یک کرج در مرحله مسابقات فرهنگی و هنری منطقه ای پرداخت و یادآور شد: پس از اریابی آثار در کل 280 اثر دانش آموزان به مرحله استانی راه یافت.

شعبانی افزود: پس از داوری 67 اثر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج منتخب استانی شد و 9 اثر به مرحله کشوری را پیدا کرد.

ناحیه یک کرج 53 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار