کد خبر: ۲۶۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 27 July 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: تنها متولیان برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان، ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده زندانیان هستند.

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روزچهارشنبه در نشست انجمن حمایت از زندانیان که با حضور دادستان کرج، مدیر کل سازمان زندان ها ، نماینده شورای شهر کرج ومدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان برگزار شد افزود: ساماندهی برگزاری مراسم گلریزان یکی از ضروری ترین کارهایی است که در حوزه حمایت از زندانیان باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: متولی برگزاری مراسم گلریزان، برای حمایت از زندانیان و آزاد سازی آنان، ستاد دیه و برای حمایت از خانواده های زندانیان ، انجمنی است که تحت همین نام فعالیت می کند.

فرماندار کرج گفت: هرگونه اقدام تبلیغاتی و یا حتی خیریه ، توسط موسسات و افراد حقیقی و حقوقی دیگر، برای برگزاری گلریزان،بایدابتداموردتاییدسازمان زندانهاواقدامات تامینی تربیتی قرارگیرد .

وی افزود: بنابراین،به خیرین ونیکوکاران یک هقصددارندبرایآزاد سازی زندانیان و حمایت از خانواده های آنان اقدام نمایند توصیه می شود تنهاازمجرای این دومتولی قانونی اقدام نمایند.

معاون استاندار البرز حمایت از زندانیان و خانواده های آنان را فعالیتی بشر دوستانه دانسته و خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین برای حمایت از زندانیان با پرداخت دیه در جرائم غیرعمد و همچتنین دستگیری از برخی خانواده های نیازمند آنها، فعالیتی انسان دوستانه است که در این راستا باید مسئولین برگزاری مراسم گلریزان ، با دعوت از نیکوکاران ، این موضوع را نیز مانند سایر اقدامات شهروندان خیر درکشور توسعه دهند.

ایرانی همچنین با تاکید بر تلاش استاندار محترم برای انتقال زندان های کنونی شهر کرج به خارج از این استان، گفت: خوشبختانه تلاش های مسئولین استان ، توانسته است منجر به تصویب این امر در شورای امنیت ملی شود.

وی اضافه کرد: انتقال زندانیان غیر بومی به شهرهای خودشان، اولین گامی است که در این راستا برداشته شده و با جدیت در حال پی گیری است.

ایرانی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح های آموزشی، پیشگیری و حمایتی، خانواده های زندانیان از آسیب های ناشی از این مشکل در امان بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار