کد خبر: ۲۶۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 27 July 2016


قائم‌مقام رئیس پدافند غیرعامل با بیان اینکه به همه استان‌ها ابلاغیه‌ای در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی مبانی و الزامات پدافند غیرعامل در کشور داده شده است، گفت: باید موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل در بین مدیران، کارشناسان و مردم نهادینه شود.‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار غلامعلی حیدری در حاشیه مراسم کارگاه پدافند غیرعامل در استانداری البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به همه استان‌ها ابلاغیه‌ای در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی و عمق‌بخشی مبانی و الزامات پدافند غیرعامل در کشور داده شده است، اظهار داشت: باید موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل در بین مدیران، کارشناسان و مردم نهادینه شود.

قائم مقام رئیس پدافند غیرعامل با بیان اینکه در استان با هماهنگی فرمانداری و شهرداری هر کدام یک رابط معرفی می‌کنند و پدافند اساتیدی در رسته‌های مختلف اعزام می‌کند، افزود: در حال حاضر در استانداری البرز رابطین پدافند غیرعامل، دستگاههای اجرایی، فرمانداری و شهرداری حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه 18 استان از بهمن‌ماه سال گذشته این برنامه را شروع کرده‌اند، گفت: کارگاه‌هایی در حوزه‌های پدافند سایبری، زیستی، شیمیایی، مردم محور، کالبدی و فضای عمومی با اعزام اساتید متخصص برگزار می‌شود.

حیدری با بیان اینکه در پایان این دوره آزمونی برگزار می‌شود، افزود: این امر جزء ضمن خدمت محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سایبری و زیستی باید مراقبت بیشتر انجام شود، گفت: در این 2 زمینه باید آموزش‌های دقیقتر و تخصصی‌تر ارائه شود.

حیدری با بیان اینکه موارد جدی تاکنون در زمینه حمله به سایت‌ها نبوده است، افزود: وضعیت سایت‌های دستگاه‌های اجرایی در استان البرز مناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار