کد خبر: ۲۶۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 27 July 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: گروه تجاری ویژه صنایع غذایی در این شهرستان با مشارکت ۵۰ شرکت به منظور انجام اقدامات صادراتی تشکیل می شود.

ابوالقاسم پالیزگیر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه به دنبال افتتاح رسمی کارخانه سیپروکس در این منطقه هستیم، اظهار کرد: برق و گاز رسانی به این واحد تولیدی به طور کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت کارگری این کارخانه به دوبرابر وضع موجود افزایش خواهد یافت که این مهم نقطه قوتی برای شهرستان در راستای ایجاد اشتغال محسوب می شود، افزود: در وهله نخست ۲۰۰ کارگر در این واحد تولیدی مشغول به کار شده بودند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: خوشبختانه به موجب اقدامات انجام شده نظیر گاز رسانی و تامین برق این کارخانه؛ ظرفیت کارگری این بخش به ۵۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه میزان ۴ مگاوات برق مورد نیاز این واحد تامین شده است، تصریح کرد: امید است با انجام این دسته از اقدامات شاهد بهبود وضعیت کسب و کار در استان باشیم.

پالیزگیر در ادامه با اعلام اینکه تنها یک روستا با ۴۵ خانوار در شهرستان ساوجبلاغ از نعمت برق بی بهره است، افزود: به سبب نبود امکانات بخش عمده ساکنان این روستا به شهر مهاجرت کردند.

وی یادآور شد: سال گذشته آسفالت جاده این روستا انجام شد اما روند برق رسانی به سبب مخالف وزارت نیرو تا کنون انجام نشده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: وزارت نیرو نبود ساکنان کافی در این روستا را یکی از مهم ترین عامل عدم برق رسانی به این روستا دانسته در صورتی که نبود امکانات لازم زمینه مهاجرت روستانشینان را فراهم کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه بنا داریم یک گروه تجاری ویژه صنایع غذایی در شهرستان ساوجبلاغ تشکیل داده شود، افزود: این گروه با مشارکت ۵۰ شرکت اقدامات لازم پیرو امور صادراتی را انجام می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار