کد خبر: ۲۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 28 July 2016


مدیرکل منابع‌طبیعی استان البرز با بیان اینکه استان البرز جزء ۵ استانی است که با بحران تصرفات در اراضی ملی قرار مواجه است، گفت: خوشبختانه روند تصرف اراضی ملی در استان البرز به شدت در حال کاهش است.

حامد فرضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه نیروهای حفاظت منابع طبیعی تقویت شده‌اند، اظهار داشت: لوازم مورد نیاز اطفاء حریق در اختیار نیروهای حفاظت قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با بیان اینکه ابزار مورد نیاز نیروهای حفاظتی به‌روز شده است، افزود: تعدادی کارشناس حقوقی جهت تسریع در روند پیگیری پرونده‌های قضایی به مجموعه اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیت البرز نیازمند فضایی برای آرامش است، افزود: افرادی هم با دیدگاه سودجویانه وجود دارند که سبب تصرف اراضی می‌شوند.

فرضی با اشاره به اینکه استان البرز جزء 5 استانی است که با بحران تصرفات در اراضی ملی مواجه است، گفت: خوشبختانه روند تصرف اراضی ملی در استان البرز به شدت در حال کاهش است.

وی با بیان اینکه عزم تمامی دستگاه‌های دولتی به ویژه دستگاه قضایی بر این است که از حجم تصرفات کم شود،‌ افزود: باید از اراضی ملی که به همه مردم تعلق دارد، حفاظت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار