کد خبر: ۲۶۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 28 July 2016


عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه امسال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل کرج اضافه می‌شود، گفت: ۲۵۰۰ تاکسی‌دار با مبلغی بیش از ۷۰۰ میلیون تومان از طرف شهرداری کرج، بیمه تکمیلی می‌شوند.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تا زمانی که حمل و نقل عمومی تقویت نشود، مشکلات همچنان ادامه دارد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه باید ناوگانی که در حال حاضر موجود است، بازسازی شود، افزود: ایستگاه‌های اتوبوس‌ واحد باید خدمات‌دهی یکسان در کل شهر داشته باشند.

قهرمانی با اشاره به اینکه در شمال و هسته مرکزی شهر ایستگاه‌های اتوبوس جدید، دارای تلویزیون و سیستم خنک‌کننده هستند، گفت: اما در نقاط دیگر شهر نیمکت‌های فلزی وجود دارد که در فصل گرما به سبب داغی نیمکت و در فصل سرما به سبب سردی بیش از حد قابل استفاده نیست.

وی با بیان اینکه باید در حوزه حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود، افزود: یکی از راه‌های تشویق مردم به استفاده از اتوبوس، عدم دریافت هزینه اتوبوس است.

قهرمانی با اشاره به اینکه در سال جاری 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شود، گفت: 100 دستگاه به صورت نقدی و مابقی به صورت تهاتر برای خدمات‌رسانی روان‌تر، اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه باید خطوط اتوبوسرانی بازبینی و مهندسی شود، افزود: هر چقدر راه بیشتر شود آمار ترافیک افزایش می‌یابد، به همین سبب با زیاد شدن روگذر، زیرگذر و تقاطع نمی‌توان به مردم کمک کرد.

قهرمانی با اشاره به اینکه به وسیله تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توان به مردم کمک کرد، گفت: این ناوگان باید در دسترس، سریع و ارزان باشد.

وی با بیان اینکه 2500 تاکسی‌دار با مبلغی بیش از 700 میلیون تومان از طرف شهرداری کرج، بیمه تکمیلی می‌شوند، افزود: مترو کرج تا 4 سال آینده راه‌اندازی نمی‌شود.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه در ساختار شهری موجود می‌توان خطوط BRT را راه‌اندازی کرد، گفت: برای این امر برای راه‌اندازی هر کیلومتر 4 میلیارد تومان نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار