کد خبر: ۲۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 28 July 2016


معاون هماهنگی امورعمرانی با اشاره به آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه قطار شهری کرج گفت: دولت به دنبال برداشتن مشکلات بر سر راه قطار شهری کرج است.

هیربد معصومی روز پنجشنبه درحاشیه نشست شورای ترافیک استان البرز درگفت و گو با ایرنا، خاطرنشان کرد: دولت تلاش خود را دراین زمینه داشت و با اختصاص شش هزار میلیارد ریال توانست گره های عمرانی بر سر راه پروژه قطارشهری کرج را بردارد.

وی افزود: این مهم از سوی پیمانکار قطارشهری کرج مورد توجه قرار نگرفته و همه درصد را به صورت نقد طلب می کرد.

وی ادامه داد: با شکایت پیمانکار قطار شهری کرج اکنون حکم دادگاه تجدید نظر استان البرز نیز اعلام شده و گویا اعتراضات استانداری البرز دراین زمینه پذیرفته شده است.

معصومی گفت: امروز بجای کار عمرانی برای مردم در استان البرز فرافکنی می شود به طوری که دو رام قطار شهری کرج اکنون معطل خطوط آن شده است.

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: برای این دو رام قطار سالانه یک میلیارد و 200میلیون ریال اجاره داده می شود که باید منافع مردم بیشتر با همکاری مدنظر قرار گیرد. معصومی افزود : اگر به جای شکایت به مراجع قضایی خواسته به شورای عالی ترافیک کشور رفته بود، زودتر نتیجه بخش می شد و زمان از دست نمی رفت.

معاون استاندار البرز افزود: شهرداری کرج نیز 500میلیارد ریال اراضی در اختیار پیمانکاران قرار داد تا به صورت تهاتری و نقدی کار کنند، اما این شکایت ها بجای حل موضوع، مسیر را زمان بر کرد.

وی یادآورشد: پیمانکاران باید بیشتر به صورت تهاتری کارکنند به طوری که در اجرای پروژه کنارگذر شمالی 80پیمانکار را شاهد هستیم که با 70 درصد تهاتر به صورت مطلوب درحال اجرای عملیات هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار