کد خبر: ۲۶۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 28 July 2016

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس گفت: در بازرسی صورت گرفته توسط کارشناسان دامپزشکی فردیس مقدار 900 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته (گوشت ، مرغ و آلایش) کشف شد.

محمدمهدی راهنورد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی های انجام شده طی روز گذشته مقدار 900 کیلوگرم انواع مرغ ، بال بی خس شده و ... از سه واحد عرضه در سطح شهر کشف و پس از تشخیص کارشناسان مبنی بر غیر قابل مصرف بودن مقدار 450 کیلوگرم از موارد کشف شده بدلیل فساد بالا و تغییرات ارگانولپتیک مشهود در محل معدوم سازی شد.

وی افزود: با داشتن بیش از 500 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی نیاز به کنترل و نظارتهای مستمر داشته و با وجود کمبود امکانات و نیرو ،اکیپهای دامپزشکی بصورت مستمر از اینگونه واحدها بازدید بعمل آمده است.

وی ادامه داد: ضمن تذکرات لازم به متصدیان در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی و یا عرضه خارج از موازین بهداشتی مراتب را صورتجلسه و متخلفین را به مراجع ذی صلاح معرفی می کنند.

وی در پایان به شهروندان اطمینان داد دامپزشکی فردیس در خصوص حفظ و کنترل سلامت فرآورده های خام دامی هیچگونه اغماضی نداشته و با متخلفین به شدت برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار