کد خبر: ۲۶۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 28 July 2016


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: روش های تربیتی صحیح آینده فرزندان را می سازد و بنابراین باید با استفاده از روش های صحیح و سبک زندگی ایرانی اسلامی تربیت شوند.

به گزارش ایرنا،محمدرضا فلاح نژاد روز پنجشنبه ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و روز دختر، ارج نهادن به جایگاه و منزلت دختر را امری ضروری و غیرقابل انکار دانست و افزود: فرزندان با روش الگوپذیری و تقلید محض از رفتار و کردار والدین تربیت و بزرگ می شوند و نقش خانواده خیلی موثر است.

وی با اشاره به نقش دختران و زنان در عالم هستی بی بدیل و بی نظیراست ،گفت: بانوان جامعه در راستای مقابله با مشکلات باید خودشان نیز در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی فعال شده و در جهت احقاق حق خودقدم بردارند.

وی علل بوجودآمدن مسائل ، مشکلات و آسیب های اجتماعی را تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و اظهار کرد: خانواده ها در جهت تربیت دینی فرزندان خود و آشنا کردن آنها با سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کنند.

فلاح نژاد در بخش دیگر سخنان به اجرای برنامه های دهه کرامت و روز دختر خبر داد و افزود: در این نشست مصوب شد ،توزیع و طرح پوسترتکریم و تجلیل نقش دختران در جامعه توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش انجام شود.

وی گفت: برگزاری تور های علمی ،فرهنگی ،مسافرتی زیارتی، تفریحی برای دختران موفق شهرستان فردیس به ویژه دختران بی بضاعت با همکاری اداره بهزیستی و آموزش پرورش و جشنواره های ورزشی و مسابقات استانی درراستای معرفی بانوان موفق در سطح استان و کشورتوسط اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس صورت می گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: غرفه های توانمند سازی زنان دوستار کودک و ایستگاه های سنجش سلامت شامل تست قند وفشار خون توسط هلال احمر راه اندازی می شود.

گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر و سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) مصادف با 14 مرداد 95 همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با نام روز «کریمه اهل بیت(س) سرمشق زندگی ولایی» آغاز و تا روز پایانی دهه کرامت سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) که به نام «عالم آل محمد(ص) الگوی رأفت در زندگی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده، است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار