کد خبر: ۲۶۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 28 July 2016


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: پایگاه‌های اورژانس در البرز روزهای تعطیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای خدمات امدادی از مهمترین اقداماتی است که در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در جاده چالوس، لذا تعداد پایگاه‌ها در این محور در روزهای تعطیل باید افزایش پیدا کند.

این مسؤول با بیان اینکه براساس استانداردها باید در جاده چالوس دو پایگاه اورژانس وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به حجم نیاز هم‌اکنون 4 پایگاه اورژانس در این محور مستقر است که در روزهای تعطیل به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

بابایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که نیروهای امدادی با آن مواجه هستند یک‌ط‌رفه شدن جاده چالوس است،‌ خاطرنشان کرد: یک‌طرفه شدن جاده چالوس برای امدادرسانی مشکل‌ساز است و این مهم باید به صورت جدی و اساسی مورد پیگیری قرار گیرد و این معضل مرتفع شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امداد هوایی نیز یکی از مهمترین نیازهای امدادرسانی در این محور است، تأکید کرد: هم‌اکنون پنج نقطه در این زمینه شناسایی شده است که متأسفانه هیچ یک از آنها استاندارد نیستند و عملا تنها از دو نقطه برای امدادهوایی استفاده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار