کد خبر: ۲۶۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 28 July 2016


فرماندار شهرستان طالقان گفت: در دهه فجر امسال فاز نخست پروژه گازرسانی به مردم این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، مصطفی فراهانی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف است، اظهار کرد: همه مسؤولان در این شهرستان باید تلاش خود را برای توسعه خدمات به مردم دوچندان کنند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف مورد نظر باید کمبودها و ضعف‌ها شناسایی شده و براساس اولویت‌ها خدمات‌رسانی شود.

فرماندار شهرستان طالقان افزود: یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم در این شهرستان پروژه گازرسانی است که با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز نخست این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فراهانی با بیان اینکه مشکل کمبود سوخت مهم‌ترین علت مهاجرت از طالقان به شمار می‌رود، گفت: با تکمیل پروژه گازرسانی، ‌نخستین دسترسی‌های مردم به نعمت گاز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با تکمیل پروژه گازرسانی طی امسال و سال آینده این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

فرماندار طالقان افزود: مسئله جاده نیز از دیگر مشکلات این شهرستان است که با تکمیل جاده ساوجبلاغ به طالقان بسیاری از مشکلات این بخش در حوزه راه نیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم از ما انتظار دارند تا خدمات لازم را در این شهرستان ایجاد کنیم، تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات باید مسیر خدمات‌رسانی به مردم را هموار کرده و به سمت توسعه و آبادانی بیشتر این شهرستان حرکت کنیم.

فراهانی گفت: این شهرستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، لذا باید با توسعه زیرساخت‌ها مسیر توسعه طالقان هموار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار