کد خبر: ۲۶۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 28 July 2016


استاندار البرز گفت: روان‌سازی ترافیک در راه‌های استان البرز مهمترین دغدغه مسؤولان استانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج‌، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه روان‌سازی ترافیک در راه‌های استان البرز از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان است، افزود: باید تلاش شود تا با راهکارهای اساسی این معضل در استان البرز هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان البرز یکی از استان‌های پرتردد در کشور است و مورد توجه گردشگران نیز است لذا باید تمهیدات ویژه برای رفع معضل ترافیکی در راه‌های این استان اندیشیده شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با یک تعطیلی راه‌های این استان مملوء از خودرو شده و ترافیک مشکلات زیادی را برای استان و مردم ایجاد می‌کند، لذا لازم است تا بسترهای لازم برای رفع گره‌های ترافیکی در این استان ایجاد شود.

طهایی با اشاره به اینکه این استان دارای راه‌ها و مسیرهای ملی است افزود: اما رفع مشکلات ترافیکی این راه‌های ملی بر عهده استان است و با وجود منابع مالی کم ما باید این مشکل را برطرف کنیم.

وی با تأکید بر اینکه لازم است تا مسؤولان کشوری نگاه ویژه‌ای را به این استان داشته باشند،‌ گفت: در این راستا باید اعتبارات لازم به این استان داده شود تا بتواند در اجرای بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها موفق عمل کند.

استاندار البرز با بیان اینکه مسیرهای پر ترافیک ملی این استان شامل تهران - کرج - شمال و تهران - کرج و قزوین، البرز است، اظهار داشت: اگر چه اقداماتی در حوزه رفع معضلات ترافیکی در این محورها از جمله ادامه همت و کنارگذر شمالی انجام شده است اما همچنان شاهد ترافیک‌های سنگین هستیم.

طهایی تأکید کرد: در این راستا باید اقدامات و تمهیدات ویژه‌تری را انجام دهیم و در مسیر خدمات رسانی به مردم تلاش بیشتری را داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به کشته شدن 16 نفر در تصادف اتوبوس جاده چالوس اشاره کرد و گفت: متأسفانه همگان مشکلات راه‌های استان را می‌دانند اما هنگامی که از این دست اتفاقات می‌افتد می‌گویند البرز در مدیریت ضعیف عمل کرده و هنگامی که ساعت‌ها در ترافیک جاده چالوس می‌مانند می‌گویند مدیریت البرز در کنترل ترافیک نیز ضعیف است.

استاندار البرز با بیان اینکه مشکلات ترافیکی استان البرز محدود به پلیس راه و راه و شهرسازی این استان محدود نمی‌شود،‌ افزود: همه دستگا‌ه‌ها باید همراه باشند تا بتوانیم مشکلات ترافیکی در راه‌های ملی این استان را مرتفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار