کد خبر: ۲۶۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 28 July 2016


پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: مهمترین چالش کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه، هماهنگ کردن ستاره‌های تازه وارد است.

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، شاگردان علیرضا منصوریان در دیدار نخست خود برابر نفت تهران نتوانستند تمام قابلیت‌ها و توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی گفت: این امر به دلیل اینکه کادر فنی و اکثر بازیکنان حاضر در ترکیب استقلال جدید بوده و همچنین آنها به تازگی تمرینات بدن‌سازی خود را سپری کرده‌اند، قابل پیش‌بینی بود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: مهمترین مشکل استقلال در دیدار برابر نفت عدم هماهنگی بازیکنان و به ویژه ستاره‌های جدید بود و زمانی که این بازیکنان با شرایط تیمی هماهنگ شوند، استقلال قدرت واقعی خود را نشان می‌دهد.

مختاری‌فر افزود: همانطور که در گذشته نیز تاکید کرده‌ام، در چند دیدار ابتدایی استقلال برابر حریفان خود در لیگ برتر فصل جاری، عدم هماهنگی بازیکنان جدید و ستاره‌ها است که برای رسیدن به این هماهنگی باید چند هفته زمان را سپری کنند.

وی بیان داشت: اگر منصوریان بتوانند این زمان را کوتاه کند، زودتر به موفقیت می‌رسد و خود را درگیر حاشیه‌ها نخواهد کرد، چرا که اگر استقلال در دو هفته آینده نیز با این مشکل روبه‌رو شده و نتیجه لازم را نگیرد، حاشیه‌ها به سراغ تیمش منصوریان می‌آید.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه تصریح کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات ابتدا کادر فنی خود را به طور کامل تغییر داد و سپس بازیکنان جدید را جذب کرد و دیدار برابر نفت 70 تا 80 درصد بازیکنان و سیستم بازی و کادر فنی آبی‌پوشان تغییر کرده بود.

مختاری‌فر تاکید کرد: منصوریان باید هر چه سریع‌تر این شرایط را ساماندهی کند و در غیر این صورت با حاشیه روبه‌رو می‌شود.

وی خطاب به هواداران باشگاه استقلال نیز گفت: آنها باید واقعیت‌ها درک کرده و صبور باشند و از رفتار هواداران باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته درس بگیرند، چرا که آنها دست از حمایت بر نداشته و همین امر عامل اصلی موفقیت پرسپولیس در فصل گذشته بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار