کد خبر: ۲۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 28 July 2016


مربی تیم فوتبال سایپا گفت: برابر پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما نتیجه نگرفتیم.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما شناخت خوبی از پرسپولیس داشتیم و در یک هفته گذشته روی نقاط ضعف و مثبت این تیم کار کرده بودیم.

وی تصریح کرد: ما می‌دانستیم که برانکو سیستم بازی خود را با وجود حضور نفرات جدید تغییر نمی‌دهد و این پیش‌بینی نیز تا حد زیادی درست بود.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: متاسفانه به دلایل مختلف از جمله اینکه در نخستین بازی لیگ برتر همواره تیم‌ها از نظر آمادگی و هماهنگی مشکل دارند، نتوانستیم برنامه‌های خود را به طور کامل اجرا کنیم.

فلاحت‌زاده گفت: با این وجود بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما در نتیجه گرفتن پرسپولیسی‌ها بهتر بودند و توانستند با پیروزی زمین را ترک کنند.

وی بیان داشت: به هر حال این بازی به اتمام رسیده و ما 29 دیدار دیگر در پیش داریم و باید تمام رخدادهای دیدار برابر پرسپولیس را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: از امروز برای دیدار با ذوب‌آهن تمرین می‌کنیم و با توجه به اینکه بازی بعدی ما میهمان هستیم، باید تغییراتی در سیستم خود نسبت به برنامه ذوب‌آهن داشته باشیم که این اقدام از سوی کادر فنی انجام می‌شود.

فلاحت‌زاده با بیان اینکه سایپا در این فصل به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی است، گفت: بازیکنان ما این قابلیت را دارند و به طور قطع تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

وی افزود: در دیدارهای دوره‌ای و گروهی که هر تیم باید 30 بازی را انجام دهد، نباید با یک نتیجه انگیزه‌های خود را از دست بدهیم، ضمن اینکه همه تیم‌ها تازه در ابتدای راه هستند و نتایج هفته‌های نخست تاثیر چندانی در نتیجه کار نخواهد داشت.

مربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: با این وجود ما باید تلاش کنیم تا امتیاز دیدارهای باقی مانده به ویژه تیم‌هایی که رقبای اصلی هستند را به راحتی از دست ندهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار