کد خبر: ۲۶۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 28 July 2016


معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس بر ساماندهی متکدیان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: ساماندهی این معضل اجتماعی در دستور کار مسؤولان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا فلاح‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فردیس اظهار داشت: متأسفانه حضور متکدیان در سطح شهر آسیب‌های اجتماعی بسیاری را به همراه دارد و چهره شهر را نیز نامنظم جلوه می‌دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون در سر خیابان‌ها و برخی از معابر حضور متکدیان به چشم می‌خورد که لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را به منظور ساماندهی متکدیان و پاک کردن چهره شهر از وجود این افراد انجام دهند.

فلاح نژاد تأکید کرد: البته تمامی این افراد نمی‌توانند تحت پوشش این گونه ارگان‌ها قرار گیرند لذا باید متکدیان در سطح شهر شناسایی شده و با بررسی دقیق و در صورت نیاز خدمات به آنان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه رفع این معضل از چهره شهر همدلی و مشارکت مسؤولان را می‌طلبد، افزود: ارگان‌هایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد باید اقدامات لازم را به منظور حمایت از این افراد انجام دهند.

معاون سیاسی فرماندار فردیس از مهمترین راهکارهای ویژه به منظور کاهش جرایم را رفع معضل تکدی‌گری در سطح جامعه عنوان کرد و بیان داشت: حضور متکدیان در سطح شهر سبب بروز برخی از جرایم می‌شود که لازم است با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم ساماندهی متکدیان در دستور کار ویژه مسؤولان قرار گیرد.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: کمک به این افراد از سوی مردم نیز به هیچ عنوان پسندیده نیست چرا که برخی از این افراد مستحق نبوده و لازم نیست حمایت مادی از آنها بشود.

وی در ادامه سخنان خود بر شناسایی و جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تأکید کرد و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این زمینه اقدامات تأثیرگذاری را انجام دهند تا دیگر شاهد حضور متکدیان در سطح شهر نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار