کد خبر: ۲۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 28 July 2016


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۳۰ معتاد در میدان کرج خبر داد و گفت: با اجرای طرح پاکسازی در این منطقه سه مظنون به سرقت نیز دستگیر شده اند.

سرهنگ سید حسین سیدحقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه اجرای طرح های پاکسازی مقطعی نیست، اظهار کرد: طرح های پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر اجرا می شود.

وی در ادامه به شکایت شهروندان در خصوص تجمع معتادان در میدان کرج اشاره کرد و گفت: روز گذشته با حضور نیروهای پلیس و شهرداری طرح پاکسازی در این منطقه از شهر اجرا شد.

وی از دستگیری ۳۰ معتاد در اجرای طرح پاکسازی میدان کرج خبر داد و گفت: سه نفر مظنون به سرقت نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف یک اسلحه کمری قلابی خبر داد و گفت: در میدان کرج شخصی که یک اسلحه کمری قلابی به همراه داشت دستگیر شد، این شخص ظاهری عجیب داشته و بدنش خالکوبی بود.

غفلت شهرداری شب‌های میدان کرج را تاریک تر کرده است

سید حقیقی در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد که دوباره معتادان در میدان کرج تجمع نکنند، گفت: نیروی انتظامی به وظایف خود عمل می کند نیاز است که شهرداری برای نگهداری متکدیان تدبیری ویژه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، میدان کرج پاتوق همیشگی معتادانی است که برای تامین مواد خود اقدام به فروش اجناس دسته دوم، سوم و دزدی می کند، در این منطقه از شهر که ورودی پایتخت به استان البرز محسوب می شود وجود معضلات اجتماعی، معتادان و کارتن خواب ها نشان از بی تدبیری متولیان امر است.

بی توجهی مدیریت شهری کرج به ویژه شهرداری باعث شده چهره میدان کرج هر روز زشت‌تر از دیروز شود این در حالی است که میادین قدیمی در بسیاری از کلان‌شهرهای کشور مورد توجه متولیان بوده ولی معضلات اجتماعی در سایه غفلت مسئولان جزو لاینفک میدان کرج شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار