کد خبر: ۲۶۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 28 July 2016


عضو شورای شهر کرج از اختصاص شش میلیارد تومان برای ساخت شش سالن ورزشی در این شهرستان خبرداد.

بهنام محمودی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: اعضای شورای شهر امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت بیش از پیش از هیات‌ها وتیم‌های ورزشی کرج درنظردارند.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شده به تیم‌ها و هیات‌هایی که با عنوان شورا و شهرداری کرج در مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی شوند یک میلیارد تومان داده شود.

وی اضافه کرد: علاوه براین امسال لایحه‌ای برای تجلیل از قهرمانان ورزشی استان تصویب شد تا بخشی اندکی از زحمات آنان جبران شود.

عضو شورای شهر کرج دربخش دیگری از صحبت‌های خود به حمایت شورای شهر برای ساخت چندسالن ورزشی در کرج اشاره کرد و افزود: امسال حدود9 میلیارد تومان برای ساخت شش سالن ورزشی چند منظوره در منطقه شش کرج در نظرگرفته شده است.

محمودی ابراز کرد: بدون شک با اتمام این سالن‌های چند منظوره سرانه ورزشی شهرستان به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

این مسئول دربخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت پرورش استعدادهای ورزشی کرج اشاره کرد و افزود: کرج به دلیل مهاجر پذیری از تنوع قومیتی بالایی برخوردار است که درمیان آنها استعدادهای ورزشی فراوانی می‌توان یافت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه خانواده‌های ساکن در کرج نیز به پرورش استعدادهای ورزشی فرزندان خود اهمیت زیادی می‌دهند و دراین امر همکاری خوبی با مسئولین دارند.

وی در پایان گفت: پرورش این استعدادهای باعث می‌شود بخشی از قهرمانان کشوری و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی از میان کرجی‌ها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار