کد خبر: ۲۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 28 July 2016


رئیس هیات ورزش دانشگاهی البرز گفت: هیات ورزش دانشگاهی البرز هنوز تکلیف خود را نمی‌داند که باید در چه حوزه‌ای فعالیت کند.

مسعود جوکار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، گفت: پیش از این، هیات ورزش دانشگاهی استان البرز منتظر بود تا با انتخاب رئیس فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی کشور تکلیف خود را بداند.

وی افزود: خوشبختانه اواخر سال گذشته این اتفاق افتاد و آقای محمدرضا دهخدا یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی به ریاست این فدراسیون انتخاب شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: اما با وجود انتخاب رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی کشور، هیات ورزش دانشگاهی استان البرز هنوز تکلیف خود را نمی‌داند که باید در چه زمینه‌ای فعالیت کند.

وی با بیان اینکه اگرچه ساز و کار کلی هیات مشخص شده است خاطرنشان کرد: اما هنوز مشخص نیست که در چه زمینه‌هایی باید ورود کنیم؛ این موضوع نیز باید از طرف فدراسیون به ما ابلاغ شود تا با انرژی بیشتر پیگیر ورزش دانشگاهی استان باشیم.

جوکار تصریح کرد:البته در این مدت فعالیت‌هایی چون امضای تفاهم‌نامه با هیات‌های اسکی، نجات غریق و کوهنوردی استان و طرح صعود مشترک، مسابقات فوتسال فرزندان کارکنان، مسابقات شنای اساتید دانشگاه‌ها را برنامه‌ریزی کردیم اما باید فعالتر شویم.

وی در پایان اعلام کرد: به نظر من هیات ورزش دانشگاهی استان هنوز آنطور که باید فعال نشده و از وضعیت خوبی برخوردار نیست؛ برنامه‌ها باید از فدراسیون ابلاغ شود تا فعالیت ما در سطح بهتری دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار