کد خبر: ۲۶۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 28 July 2016


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی استان جان می‌گیرند.

عبادالله کامکار درگفت وگو با خبرنگار ایسنا منظقه البرز، اظهار کرد: نرخ مهاجر پذیری بالا درالبرز باعث شده هر روز به تعداد افراد جویای کار استان اضافه شود.

وی ادامه داد: با روند رشد جمعیتی استان ، بدون شک هرچقدر هم که فرصت‌های شغلی جدید فراهم شود باز عده‌ای بیکار و جویای کار باقی می‌مانند.

وی اضافه کرد: برای بهبود شرایط موجود باید تغییری در وضعیت مهاجرت به البرز ایجاد کرد و این امر تنها با برنامه‌ای کشوری عملی می‌شود.

کامکار افزود: معضلات مهاجرت به البرز تنها برای البرز نشینان مشکل ایجاد نمی‌کند بلکه به نوعی سایر استان‌ها را نیز درگیر می‌کند.

این مسئول توضیح داد:برخی مهاجران قبل از این که خانواده خود را به البرز منتقل کنند برای خود شغلی دست و پا می‌کنند ولی عده‌ای نیز به امید یافتن شغل به این استان مهاجرت می‌کنند.

کامکار ابراز کرد: بدون شک شرایط زندگی برای دسته دوم تا مدتی بسیار سخت خواهد بود؛ چراکه یافتن شغل مناسب در شرایط فعلی کار ساده ای نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز اظهار کرد: البته مهاجرت جنبه‌های مثبتی هم دارد که ایجاد فرصت‌های جدید شغلی یکی از آنها است.

وی دربخش دیگری از صحبت‌های خود به فرایند استخدام دراستان گفت: استخدام نیروی اداری در مشاغل دولتی و غیر‌دولتی از طریق آزمون انجام می‌شود كه به‌طور طبیعی در این بخش بر اساس شایسته سالاری فرد اصلح گزینش و مشغول به كار می‌شود.

وی در پایان یادآورشد: برای استخدام در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز تدابیری كه در نظر گرفته شده که البرزی‌ها در اولویت اول استخدام قرار دارند و این‌گونه نیست كه مهاجران فرصت‌های شغلی را از البرزی‌ها بربایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار